Reserveren & Contact

Wij stellen het zeer op prijs om persoonlijk contact te hebben met onze gasten. Heb je vragen over onze chalets of andere vragen? Bel of mail ons gerust!

Om te reserveren kun je contact opnemen via 0031 (0)222 317 430 of mailen naar info@chaletbregkoog.nl. In de zomermaanden is het druk en is de respons van de email laag, dus dan is een beller echt sneller.

Adres

Bosrandweg 197
1796 NA De Koog

Tel: 0031 (0)222 317 430
E-mail: info@chaletbregkoog.nl

Locatie

Prijzenoverzicht

Het zomertarief is vanaf 29 juni 2024

Chalets 90, 70, 74, 213, 67 en 103

April, mei, juni
€550 per week

Juli, augustus
€825 per week

September, oktober
€550 per week

Chalets 60 en 235

April, mei, juni
€500 per week

Juli, augustus
€750 per week

September, oktober
€500 per week

Chalet 218

April, mei, juni
€575 per week

Juli, augustus
€875 per week

September, oktober
€575 per week

Chalet 225

April, mei, tot 24 juni
€625 per week

Juli, augustus
€925 per week

September, oktober
€625 per week

Voor de winterprijzen in de periode november t/m maart (met uitzondering van de vakanties) vragen wij je contact op te nemen met onze receptie. Stuur een email naar info@chaletbregkoog.nl of bel 0222 317 430. Een beller is sneller!

De toeristenbelasting is per 1 januari 2024 € 2,40 p.p.p.n.
De einddatum van het wintertarief in 2024 is 23 maart.
De startdatum van het zomertarief in 2024 is 29 juni.
De schoonmaakkosten zijn per 1 januari 2024 € 65,00.

 


Wij vragen je rekening te houden met een paar verhuurregels

  • Bij aankomst kun je vanaf 15.00 uur over het chalet beschikken.
  • Bij vertrek dien je uiterlijk 09.30 uur de sleutel in te leveren bij de receptie. 
  • Roken is niet toegestaan in de chalets.
  • Dekbedden zijn aanwezig in de chalets.
  • Dekbedovertrekken en (hoes)lakens dien je zelf mee te nemen of bij de receptie te huren (1- en/of 2-persoons linnenpakketten).
  • Na annulering door de huurder volgt geen terugbetaling en daarom wordt een annuleringsverzekering geadviseerd.
  • Bij vertrek dient de vaatwasser uitgeruimd te zijn.
  • Je kunt gebruikmaken van gratis WiFi.
  • Bij vertrek dien je de vuilniszak in de container te doen.
  • Indien je bij aankomst in het chalet een klacht over de schoonmaak hebt, graag hiervan direct melding maken.

Veelgestelde vragen

Hoe laat vaart de boot?

De normale TESO-dienstregeling is als volgt:
Vanaf Den Helder is er elk uur een afvaart van 6.30 t/m 21.30 uur. De boot vertrekt op het halve uur. Vanaf Texel is er elk uur een afvaart van 6.00 t/m 21.00 uur. De boot vertrekt op het hele uur.

Zon- en feestdagen
Van 1 maart tot 1 november start de dienstregeling op zon- en feestdagen om 7.00 uur vanaf Texel
en om 7.30 uur vanaf Den Helder. Van 1 oktober tot 1 april start de dienstregeling op zon- en feestdagen om 8.00 uur vanaf Texel en om 8.30 uur vanaf Den Helder.

Op drukke dagen wordt er een extra boot ingezet.

Hoe kan ik een eticket voor de boot kopen?

Hoeveel bedraagt de toeristenbelasting op Texel?

Mag mijn hond mee op vakantie naar Chaletpark Bregkoog?

Honden zijn niet toegestaan op het park.

Is er wifi op het park aanwezig?

Ja er is gratis wifi aanwezig doormiddel van HotSpots van KPN surfen, e-mailen en inloggen.

Mag ik mijn auto bij het chalet parkeren?

Jazeker, je kunt je auto op het chaletpark bij de chalet parkeren. Maximaal 1 auto per chalet, de andere auto's kunnen buiten het park worden geparkeerd.

Mogen er meerdere personen in de accommodatie dan aangegeven?

Het is wegens veiligheidsoverwegingen niet toegestaan om de accommodatie voor meerdere personen te gebruiken dan aangegeven.

Is er een AED op het park aanwezig?

Er is een AED aanwezig in onze waserette, welke altijd is geopend. Een AED is een draagbaar toestel dat wordt gebruikt voor het reanimeren van een persoon met een circulatiestilstand als gevolg van ventrikelfibrilleren. De AED dient op een geautomatiseerde manier een elektrische schok toe met als doel een gestoord hartritme te stoppen. Al op de meest uiteenlopende plekken is er een te vinden waaronder in kantoren, sportverenigingen,
winkelcentra, recreatie en chaletparken.

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Ondanks de grootste zorg van het verhuurbedrijf Chalet Bregkoog kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw vakantieverblijf. Meldt u dit dan direct bij de receptie op het park. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Wil je informatie over beschikbaarheid, onze chalets of heb je andere vragen?

Wij stellen het zeer op prijs om persoonlijk contact te hebben met onze gasten. Bel of mail ons gerust!

Image
Image